Kunnen oorgaatjes gaan irriteren als je ze vaak/elke dag verwisseld?

Ik heb nog niet heel lang gaatjes, ongeveer zeven weken. Ik mag nu dus al m'n oorbellen verwisselen, maar kan ik dit elke dag doen of is dat niet goed voor de gaatjes of kunnen ze dan gaan irriteren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
9 jaar geleden
zorg dat je tussendoor je oorbellen wat ontsmet met alcohol, het gedeelte wat door je gaatjes gaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mhm, vroeger zeiden ze de eerste drie maanden niet, (Wel vaak er aan draaien, dat wel). Zou niet weten waarom dat nu ineens 7 weken zou zijn geworden....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vroeger moest je minimaal een week in het ziekenhuis verblijven na een blinde darm operatie en nu mag je vaak de volgende dag al naar huis Marleen.;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, maar dat is om op zorgkosten te besparen., Je zweerknopjes ' uitzweren' doe je echter gewoon zelf thuis, dus dat levert nergens een besparing op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan natuurlijk wel een commerciële overweging zijn : korter zweerknopjes = eerder oorbellen kopen + vaker gaatjes opnieuw moeten schieten na dichtgroeien .

Het beste antwoord

Jazeker kan het dan irriteren,ik raad het je dan ook niet aan om al zo vroeg te beginnen met wisselen,zelfs als het genezen is zou je irritatie kunnen krijgen als je elke dag wisselt.