T-shirt te kort gekocht. Is het mogelijk deze uit te rekken?

Hij is niet mega kort ofzo maar 2/3 cm langer zou perfect zijn geweest! Iemand de ultieme tip?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
3.7K

Het beste antwoord

Het helpt niet heel veel, maar 2 a 3 centimeter zou moeten lukken;
Na het wassen (shirt is dus nog nat) het shirt uithangen met een gewicht onderaan het shirt. Verdeel het gewicht wel over de hele onderkant van het shirt, anders rekt het ongelijkmatig uit.
Dit moet je wel elke keer opnieuw doen na het wassen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als jij van vrouwelijke kunne bent is dé oplossing er een reepje stof aan vast te naaien. Met een motiefje dat goed bij de kleur van het shirt past. Langs de mouwen zet je ook zo'n reepje. En je zou één motief kunnen uitknippen om dat als "broche" op het shirt te plakken, zodat het een leuk geheel wordt.

Ben je een man, dan kan je het shirt beter weggeven aan een kleiner persoon en zelf een nieuwe grotere kopen. Want uitrekken gaat niet. Daar hou je een lelijk model aan over.
Amadea