waar kan je het armbandje van Tineke Schilebeeckx (de buurtpolitie) kopen? (gekleurd touwtje met een hartje aan)

(zie foto) Tineke Schilebeeckx uit de buurtpolitie heeft altijd een armbandje aan van een blauw touwtje met een hartje aan (met pareltjes in). Ik vroeg me af van welk merk dit is of waar je het kan kopen.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Onder andere bij Tasjeintas.
Als je zoekt op 'Ibiza armband hartje', kun je er nog veel meer vinden!
Ze zijn overigens ook makkelijk zelf te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Die lijkt er bepaald niet op. Deze komt veel meer in de richting: http://www.ice.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/B/S/BSW_107543_zoom_3.jpg