mag je de outlet artikelen van zalando retouren?

Is het toegestaan outlet producten van zalando te retouren, aangezien de meesten winkels dit niet doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
12.4K

Het beste antwoord

Beste Gast166447,

Het volgende is opgenomen in de retour voorwaarden van Zalando

,,Alle goederen kunnen gedurende 100 dagen aan ons worden geretourneerd indien deze ongedragen en in originele staat zijn en voorzien van de originele labels en etiketten. Dit geldt ook voor artikelen in de uitverkoop. Er zijn een aantal artikelen waarbij wij u verzoeken deze uit hygiënische overwegingen niet te retourneren. Meer informatie hierover vindt u onder Zijn er artikelen die ik niet kan retourneren?

Het passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden u daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. Indien u het artikel wilt retourneren, zorgt u ervoor dat u het artikel niet vies maakt en in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt. Dit bespaart u, en ons, in het geval van een klacht tijd en moeite."

Mits u aan de voorwaarden voldoet, lijkt het mij dat u de goederen gewoon kunt terug sturen.

met vriendelijke groet,

Arjan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt