wat is een flexfit pet?

Ik ben al een tijdje opzoek naar een geschikte pet voor mij en vandaag vond ik iets wat onder de categorie fletfix pet viel, maar wat is een flexfit hat? Is dat een gewone pet of een mix tussen een snapback en gewone pet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (2)

Flexfit petten zijn gemaakt met een rand-voering materiaal die elastisch is. Dit zorgt ervoor dat de pet rekbaar is, maar ook altijd met de juiste fit om je hoofd zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, het blijft een pet. Het dient voor je hoofd om gedragen te worden.
Flexfit petten zijn gemaakt met een rand van elastisch materiaal. Dat zorgt ervoor dat de pet rekbaar is, en daarom eigenlijk om elk formaat hoofd past. Flexfit petten kunnen een ronde of vlakke klep hebben.

Bij een gewone pet moet je eerst weten welke maat jij moet hebben. Bij een flexfit hoeft dat dus niet.

Toegevoegd na 6 minuten:
Deze bijvoorbeeld http://www.bol.com/nl/p/state-of-wow-no-one-flexfit-cap-black-s-m/9200000020430090/ is geschikt voor een hoofdomvan van 54 tot 58 centimeter.
Amadea