ik heb nike air thea besteld en ik heb maat 39/40 en ik heb maat 40 geselecteerd is dat de goeie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2K

Antwoorden (2)

Meestal even goed om te passen in een winkel waar ze deze verkopen
Nu valt nike wel wat kleiner uit mijn zoon heeft maat 40 en heeft nu maat 41 schoenen gekocht van nike
Heeft wel wat ruimte over maar 40 was echt te krap
Waarschijnlijk zullen ze bij jou dus ook wel goed vallen en anders even iets dikkere sokken aan
Wil je korte sokjes neem dan niet van die hele dunne ,je hebt ze ook bij de sportwinkel deze zijn wat dikker en ook naadloos geweven en dus comfortabeler
Succes en hopelijk veel plezier met je nieuwe schoenen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als schoenenverkoper raad ik een ieder altijd aan om de schoenen in de winkel te passen. Schoenen moeten je voeten de hele dag dragen, dan is het belangrijk dat de schoen naar je zin is, lekker zit in de goede maat en betaalbaar voor je is.

Dan is er nog een verschil tussen gebruik van de schoen. Nike is oorspronkelijk een sportschoenen merk, later werden de schoenen ook gewoon in de vrije tijd gedragen. Als je de schoen wilt gebruiken als casual vrije tijd schoen dan schat ik in dat deze maat goed is. Nike schoenen vallen over het algemeen klein uit. Als je de schoen wilt gebruiken als sport schoen dan raad ik je aan om een maat groter te nemen dan je oorspronkelijke schoenmaat, dit omdat je voeten nog gaan uitzetten tijdens de sport activiteiten. En dan moet er wel ruimte zijn in je schoenen om je voeten te laten uitzetten, in te krappe schoenen zal je dan al snel zere voeten krijgen.

Veel plezier met je nieuwe schoenen.