Waar kan ik onderstaande kledinghangers vinden?

Ik zoek houten kledinghangers, met broeklat, zoals hier te vinden: http://www.marskramer.nl/nl/mknl/mknl-kledinghangers/kledinghanger-set-8-stuks-hout?channel_code=544&product_code=93941983&gclid=CjwKEAjwpIefBRCuir7wy-f1kCwSJADXBi2an5eaVRbSBCkNOa_MsfKAVHOuOtS0RUDkVdON5RWNJhoCU7Dw_wcB

Bij Marskramer zijn ze echter niet voorradig, weet iemand waar ik dezelfde of praktisch gelijke hangers kan vinden (liefst digitaal)? Ben reeds bij HEMA, Marskramer en Xenos langs geweest, nergens hadden ze deze.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Amadea
9 jaar geleden
Typisch, ook bij Blokker zijn ze uitverkocht. Je zou toch denken dat dit de meest gebruikte soort is, omdat je er zowel broeken als rokken aan kunt hangen...
Amadea
9 jaar geleden
Met 25 stuks tegelijk zijn ze wel in diverse groothandels te bestellen. Dus een behulpzame winkel kan ze jou prima verkopen. De naam van de soort hanger is Unilux Kledinghanger hout, lengte 45 cm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad erg vreemd... Kan volgens mij nog beter wat kledingwinkels inlopen en vragen of ze wat over hebben!
Antoni
9 jaar geleden
Misschien zijn ze wel te krijgen bij een winkel als IKEA?
Amadea
9 jaar geleden
Bij Ikea heb ik al gekeken. Daar hebben ze alleen twee simpele soorten: alleen een dwarslat (zonder lusinkepingen) of alleen een schoudervorm.

Het beste antwoord

Ik werk bij de HEMA, en ze hebben ze wel bij de hema. Je zou nog een keertje langs kunnen gaan en vragen, of naar een ander filiaal kunnen gaan.
Ook zou je ze via hema.nl kunnen bestellen en bij jou dichtstbijzijnde hema kunnen laten leveren. Je kan het pakket dan daar ophalen en betalen.

Veel succes! :)

(Bij de bron een link naar de hema om hem te bestellen!)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waren er nu wel, had verkeerd gekeken. Dankjewel!

Andere antwoorden (3)

Als je liefst digitaal bestelt, zijn hier nog enkele mogelijkheden:
- Office Deals (per stuk of per 5 stuks te bestellen)
- Woon Express (per 5 stuks)
- Blokker (per 3 stuks). Hiervan zouden nog 9 pakketjes beschikbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IKEA heeft ze ook, of Blokker gewoon in de winkel. Leen Bakker heb ik ze ook gezien
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dat zijn andere, ontbreken de gleufjes om een rok aan te hangen.
Bij de Action heb ik deze pas ook gekocht. Het was wel een wat grotere vestiging. Die kan je helaas niet digitaal bestellen.