Betaal je bij een Ice Watch horloge voor het horloge of meer voor het merk?

Zou je anders voor hetzelfde geld een betere kwaliteit kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Tuurlijk betaal je voor het merk, er zijn veel betere te krijgen zoals Fossil of Pulsar. Dat zijn ook merken en daar betaal je ook voor maar dat is topkwaliteit. Heb zelf een Fossil chronograaf horloge van 109,- Maar als je van kleurtjes houdt, en hoe die eruit ziet kan je ook gewoon een Ice Watch nemen, zal ook geen flut zijn toch ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor het merk geloof me maar ik heb een ice watch en het is brol het is gewoon meer een accessoire dan dat je het kun gebruiken jammer voor het geld ik heb daar me geld aan uitgegeven had het beter gespaard voor een betere horloge :/