Waar verkopen ze emo jassen?

Weet iemand waar ik een jas kan vinden die door kan gaan voor emo? Jongens jas en slim fit dus.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal je voor in een gothic winkel moeten zijn of online via large.nl

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar je zou eventueel op Bluebanana.com of Large.nl kunnen kijken. Daar verkopen ze awesome emo/gothic/alternative style kleding.