Waar kan je hele goede sportschoenen vinden of laarzen met onzichtbare hoogte van binnen bijvoorbeeld 5 cm ??

Ik ben namelijk heel klein en heb er moeite mee, zou het heel dankbaar vinden als jullie me konden helpen hiermee.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ik weet zozeer niet waar je zulke laarzen kan halen maar sportschoenen heeft de Lidl soms voor maar 20,- euro en deze zijn van best goede kwaliteit. Misschien kun je de acties van de Lidl in de gaten houden.