Waar kan ik deze bikini kopen?

Hallo, ik ben opzoek naar deze bikini en het liefst ook nog de ketting erbij! Weet iemand waar ik die kan halen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

De originele foto is terug te vinden op de website van een Australische winkel van handgemaakte bikini's, bikinitopjes en bikinibroekjes "peony": www.peonyswimwear.com.

Het topje dat je zoekt is te vinden op http://www.peonyswimwear.com/products/copy-of-bandeau-top-in-dreamtime-floral. Wat in de URL staat, is overigens iets anders dan wat op de website is afgebeeld. Laat je daardoor niet afleiden. Het bijpassende broekje kan je vinden op http://www.peonyswimwear.com/products/seamless-bottom-in-sunset-pink.

Het topje ("Ruched Bandeau in Sunset Pink") kost 89 Australische dollar. Het broekje ("Bottom in Sunset Pink") kost ook 89 Australische dollar. Het bedrijf levert wereldwijd voor 15 Australische dollar per bestelling.

In totaal zou een hele bikini je dus 89 + 89 + 15 = 193 Australische dollar kosten. 193 Australische dollar is iets meer dan 130 Euro.

Voor meer informatie, bijvoorbeeld ook over de ketting, kan je contact opnemen via info@peonyswimwear.com.
Antoni