Wie weet met welk middel je overhemdkragen en mouwen wit krijgt? Ik krijgt de zwarte rand niet weg, wat ik ook probeer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (12)

Wasmiddel

Toegevoegd na 3 minuten:
OK, beetje flauw.

Probeer het eens via de link.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog een link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf altijd succes met 'gewoon' Vanish. De kraag insmeren met lauw water met Vanish en daarna in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik een goed wasmiddel, het liefst poeder (ariël b.v.) en was op 60 graden. Je kunt er eventueel een schepje vanisch utra wit bijdoen. Gegarandeerd schoon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het wassen de boorden (kragen) insmeren met shampoo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel even laten inwerken, vóór je ze in de wasmachine stopt...werkt geweldig !! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee, doe ik ook en het werkt.
Ossegalzeep zou je kunnen proberen...

Maar als je ze niet schoon kunt krijgen is misschien een tip om geen zwarte randen te maken in het vervolg... Je kunt sjaaltjes gebruiken om die te voorkomen... Ik weet niet hoe oud je bent, maar voor een iets ouder iemand staat dat heel netjes hoor... En dan krijg je geen zwarte randen meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sjaaltjes om je armen, staat ook heel sexy!
Voordat het in de wasmachine gaat goed insmeren met ouderwetse groene zeep of ossegalzeep en een half uurtje laten intrekken. Ook met Vanish zou je er vanaf moeten komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+..de groene zeep wilde ik ook aanraden
ja kan van die mee was verf gebruiken dat heeft mijn moeder een keer gedaan met zwart gewoon om de kleur te versterken misschien gaat die zwarte strepen dan wel weg (als je wit gebruikt)
PAS OP: de wassen daar na krijgen dan ook een tint van die kleur mee ik weet niet of het ook bij wit is maar bij zwart werden alle kleuren een beetje fiezig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Shout in smeren, even laten intrekken en wassen met een witwasmiddel. Schepje Vanish (voor witte was) er bij in doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ossegalzeep. Dit is te verkijgen in de drogisterijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik smeer iedere vlek-kraag-okselgeel in met gewone groene zeep.
Het gaat zo ingesmeerd de wasmand in,dan trekt het goed in,en als ik een draai hebt,dan was ik het ingesmeerde wasgoed mee...
resultaat..alles helder schoon...
met simpele goedkope groene zeep (een pot) van nog geen euro,krijg je iedere vlek eruit....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Babyshampoo van Zwitsal of een half uurtje laten weken in een emmertje warm water met een steradent kunstgebit tablet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bicarbonaat van het merk Ecover.
http://www.ecover.com/be/nl/Products/Laundry/20050629+bleekmiddel+F_NL.htm