Waar is kledingmerk transmission gevestigd?

Ik heb een mooie lange leren jas van dit merk gekregen maar kan er niks op terugvinden op internet. De jas ziet er duur uit met knopen. Wie weet meer over dit merk en waar het vandaan komt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Het beste antwoord

Het hoofdkantoor zit in Amsterdam: http://www.transmission-fashion.com/company.html
De leren kledingstukken worden in chique zaken verkocht. In Nederland, en sinds kort ook in België.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thxs!

Andere antwoorden (1)

Transmission is een jong, trendy en fris bedrijf dat twee keer per jaar een damescollectie uitbrengt, gericht op het hogere segment. Door een stoere vooruit strevende styling in combinatie met een sterke kwaliteitskeuze, slaat het merk Transmission zeer goed aan bij de modebewuste vrouw.
fremar
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dus jij meent dat Jeroen een damesjas gekocht heeft?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha Amadea schatje waarvoor zie jij mij aan;). Nee het is uiteraard een heren jas donkerrood leren erg chicke en zit als gegoten. Ik ben benieuwd omdat de persoon van wie ik hem gekregen heb absolute topmerken draagt.