Hoe vouw je je mouwen op?

Ik wil graag mijn mouwen opstropen tot boven mijn onderarm zoals op de manier die ze ook in de abercrombie winkels doen. Iemand misschien een duidelijk filmpje of plaatje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
winkel inlopen en vragen?

Antwoorden (1)

doe eerst de knoopjes open, en vouw hem gewoon tot dat je onderkant van je mouw, ter hoogte van ongeveer onder je schouder komt (hangt er van af hoe ver jij het zelf wilt). dan heb je 1 omgevouwd stuk. dan vouw je het nog een keer, maar dan tot het stuk waar je de vorige keer heb gevouwd.