Is er een site waar je de complete collectie van de primark kan vinden?

Ik zoek een site waar je de gehele nieuwe collectie kan vinden wat er nu in de winkel ligt, gewoon om te kijken of het het waard is om erheen te gaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Nee dat is er niet,er staan wel een paar dingen op,maar dit is te verwaarlozen.

http://www.primark.nl/producten/damesmode/producten/

Damesmode

Heb je je ooit afgevraagd waarom wij niet adverteren? Dat komt omdat onze producten voor zichzelf spreken. Krijg de catwalk look zonder veel geld uit te geven of aan kwaliteit in te leveren.