Weet iemand of het mogelijk is om een bepaalde jurk nog te kopen / vinden van de primark?

Ik zoek een jurk die te koop was bij de primark in Londen in het jaar 2012. Klinkt onmogelijk, maar als iemand weet of ik online de catalogus / webshop van de primark uit 2012 nog kan zien zou ik daar erg blij mee zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik weet niet of er een online webshop is van primark maar heb je ebay en marktplaats geprobeerd. Misschien heb je geluk en kun je het daar vinden