Wat zijn de betere lingeriewinkels in Eindhoven?

Na aanleiding van mijn vorige vraag zoek ik dan nu een goede lingeriewinkel.
Ik ben 16 en heb cupmaat 80E (tenminste dat is gemeten bij hunkenmoller en Livera)
nadat de 'band' onder mijn borst vrij snel uitrekte (75 past net niet en 85 is te groot, gemeten kom ik rond de 79)
(heb de BH's omgeruild maar bij de nieuwe hetzelfde resultaat)

Natuurlijk heb ik al wat gegoogled maar ik heb er zo geen verstand van!
Kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 1 uur:
wat is jullie mening over Livano?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vervelend dat je slechte ervaringen hebt. Heb zelf een nog grotere maat en kan bij Hunkemuller goed slagen en krijg er ook goed advies. Geen last van uitrekkende banden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind de BH's heerlijk zitten en ik had echt een model gevonden waar ik me echt fijn in voelde dus ik baal er ook erg van.....
Maar fijn dat u er wel zo tevreden over bent :D

Antwoorden (1)

christine le duc is een hele bekende.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat niet om bekende, maar om goede, een lingeriewinkel waar ze goede lingerie verkopen voor de grotere cupmaat. Dat vind je niet bij Christine le duc, dat is leuk tot een kleine C cup, maar zo'n netje geeft niet voldoende steun en comfort aan een grote cupmaat.