weten jullie een site waar ik een goedkoop woolrich jas kan bestellen en die wel echt is?

weten jullie een site waar ik een goedkoop woolrich jas kan bestellen en die wel echt is met vriendelijke groeten .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (1)

Die site zul je niet echt vinden. Als de prijs te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook en gaat het om namaakartikelen of oplichting. De webshops die je vaak vind voor dit soort dure merken zijn helaas niet altijd betrouwbaar. Als je problemen wilt voorkomen met de aankoop van een dure merkjas kun je het beste zelf de jas beoordelen en passen in een winkel. Dat is beter dan te goedkoop bestellen en opgelicht te worden bij een webshop met namaak.

Wil je toch liever in een webshop kopen, dan moet je er goed op letten dat de webshop is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg of bij Webshop Keurmerk. Dat zijn betrouwbare keurmerken met goede leveringsvoorwaarden volgens de Consumentenbond. Een voorbeeld van een webshop met zo'n goed keurmerk is Winkelstraat, die is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg en verkoopt ook online Woolrich jassen.