Is er een ander woord voor veiligheidsketting? En waar kan ik er één kopen?

Ik ben op zoek naar een "veiligheidsketting" voor een zilveren vrouwenarmband, maar ik vind zo weinig resultaten daarvoor. Is er misschien een andere benaming voor veiligheidsketting? En zou iemand een goede site kennen, waar zo'n ketting kan kopen? Alvast bedankt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het doel van de veiligheidsketting moet zijn dat de armband niet kwijt kan raken als hij losgaat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Amadea
10 jaar geleden
Hoezo noem je die dan veiligheid? Bedoel je een slavenarmband?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een veiligheidskettinkje kan ervoor zorgen dat je je armband niet verliest, mocht het slotje zijn opengegaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google eens op 'veiligheidskettinkje', dan vind je volop resultaten.

Het beste antwoord

Bij charms.nl is het kettinkje te koop voor 14,63
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik had zelf alleen 2 kettinkjes gevonden van 1,95 en 49,99, maar dit is een mooie prijs. Nu hopen dat hij voor Kerst aankomt (denk het niet).

Andere antwoorden (1)

Een vhk koop je niet online, maar ga je voor naar de goudsmid of juwelier. Die kan er voor zorgen dat dit netjes aan de armband gemaakt wordt. Dat moet ook per armband aangepast worden. Dit is ook de reden dat je het online niet kan vinden. wel zijn er voor trollbeads of Pandora armbanden merk specifieke vhk's. Overigens kan je beter een goede sluiting laten monteren of evt de huidige sluiting laten bijstellen. Een vhk blijft overal achter haken en is een achterhaald en onhandig supplement aan een armband of horloge.