Voor mijn bruiloft heb ik een Porsche 911 kunnen regelen. Ikzelf vindt een jacquet wel erg mooi (zonder hoed). Kan dit samen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

tuurlijk kan dat. Het gaat er toch vooral om dat het jullie dag is en jullie bepalen hoe de dag er uitziet en hoe jullie die dag er uitzien.

Daarnaast kan een jacquet altijd. Staat gewoon netjes.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Dat is een kwestie van smaak natuurlijk, maar een porche is best wel een redelijk moderne auto, en een jacquet (rokkostuum) is wel ERG klassiek. Eigenlijk hoort daar naast ABSOLUUT een grijze hoed - ook een classic oltimer bij. Liefst een zwarte.
Even kijken wat je het belangrijkste vindt ; het pinguinpak (ik vind het persoonlijk erg mooi trouwens) of de auto. Wordt het het pak, dan zou ik een mooie oldtimer (jaren 40 of ouder) uitkiezen, wordt het de porche, danzou ik er denk ik een smoking bij uitzoeken. Ook bijzonder stijlvol trouwens. Of gewoon een mooi trouwpak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had nog helemaal niet nagedacht bij al deze associaties.
+!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Porsche 911 wordt gebouwd sinds 1964, de kwestie tijd wordt dan "slechts" 20 jaar. Er zit verschil tussen een rokkostuum en jaquet. Verder een prima persoonlijke onderbouwing.
Het kan juist zonder hoed, een Porsche is niet zo hoog....

Het kan best cool eruit zien, moderne auto, ouderwets kostuum!