Waar kun je tegen een schappelijke prijs broeken kopen in maat 34/36 en tegelijkertijd voor lange benen?

Ik moet altijd stad en land af voor geschikte broeken en dat zijn altijd terleurstellende queestes. Die ene broek die ik dan kan kopen is altijd superduur. En daar heb ik dan weer geen geld voor.

14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

De Only en Vero Moda hebben vaak ook broeken in die maat. En zoals eerder gezegd de H&M. Misschien moet je gewoon een dagje Amsterdam doen, Kalverstraat. Daar kan je genoeg vinden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat probleem heb ik dus ook;) Ik heb er laatst een gekockt bij de jeans winkel op Overvecht (Utrecht). Daar zijn ze normaal duur, maar het is handig als je tijdens de sale bij wat duurdere winkels gaat kijken. Dan zijn de broeken wel betalbaar en van goede kwaliteit, waardoor je er dus ook lang mee doet.

Toegevoegd na 16 seconden:
gekockt moet gekocht zijn;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens bij kringloop winkels, daar zijn ze in ieder geval niet te duur, en die kleinere (slankere) maten zijn vaak wel verkrijgbaar (worden niet zo snel afgedragen).

Anders kun je ook zelf achter de naaimachine kruipen, maar dat zie je eigenlijk wel altijd, zeker met broeken die krijg je niet zo als uit de fabriek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik haal mijn broeken altijd bij de backstage het zijn broeken van 15 euro en super leuk!.
misschien kan je ook kijken bij de h&M daar hebben ze meestal kleine maatjes en daar kunnen de prijzen wel verschillen..
en de ene moet langer zoeken voor een broek voordat je de goede hebt en de andere voor een goed passende BH zo heeft iedereen wel wat!
14 jaar geleden
Wat bedoel je precies met schappelijk, dat is namelijk voor ieder verschillend.

Maar probeer het anders eens bij de Zara en de Esprit. Die hebben over het algemeen kleine maten met lange lengtematen te koop.

Het merk G-star is wat duurder, maar die heeft ook hele smalle maten en de lengtes van de broeken vallen daar ook langer als elders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat zij het heeft over een kleine maat.
Spijkerbroek maat 34 lengtemaat 36