hoe kan ik het beste mijn nagels aan mijn rechterhand lakken?

Ik probeer al ander half uur mijn handen in de french manicure te zetten maar rechts lukt niet zo goed omdat ik rechts ben. Iemand tip hoe je dit het beste kan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Oefenen, oefenen, oefenen!
lukte mij eerst zelf ook niet, maar gaat nu echt al stukke beter! en je kan natuurlijk ook altijd hulp vragen!
of je hebt ook van die soortement stickers die je op je nagels kunt plakken, en dan kun je eroverheen lakken en dan dat stickertje er af halen, en dan heb je bijv. nog het bovenste randje van je nagel niet gelakt, en kun je die makkelijker na doen.

btw, misschien staat op deze site iets op, ik weet het niet zeker, maar hier staat heel veel op over mode, beauty, how-to-do filmpjes en duidelijke uitleg.. misschien dat je er iets vind over french manicure/nagels lakken etc.
http://girlscene.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hulp aan iemand anders vragen is de meest handige oplossing!

Is er niemand in de buurt, leg dan je rechterhand plat op een tafel. Lak met je linkerhand waarbij je je elleboog stevig op de tafel zet. Zo zijn beide handen het meest stabiel.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga aan een tafel zitten en leg je hand plat op tafel.
Met de zijkant van je linkerhand leun je op tafel en concentreer je op het kwastje. Probeer er niet te veel bij na te denken en hou je hand zo stil mogelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Houd je linkerhand (met kwastje) stil en beweeg je rechterhand er onderdoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kan ik dus ook nooooit wat van. Wat ik doe als ik het helemaal zat ben; gewoon de nagels lakken, en het maakt niet uit of je je huid meeverft. Vervolgens een wattenstaafje in nagellakremover dippen en alles wat op de huid zit voorzichtig wegpoetsen. Ook gaat het vaak al van je huid af als je je doucht of je handen intensief wast.

Succes!