met wat kun je als beginnende het beste scheren ?

ik ben 16jaar maar ben bang om me open te halen, wat zou ik het beste kunnen doen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien zou je een elektrisch scheerapparaat aanschaffen? :)

Antwoorden (9)

Begin maar met een mach3. Erg handig. Beetje duur die messen. Wees ma niet bang kom wel goed.
Succes.i
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gilette en Wilkinson zijn de enige goede merken. Koop nooit een ander merk, ook al zijn ze goedkoper. De eerste aanschaf is gratis, want je krijgt per giro je aankoopbedrasg terug. Verder hoe meer mesjes hoe beter, maar ook hoe duurder. Zorg ook dat je goed schuim hebt, alweer van een goed merk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je met een mes scheert, moet je ook een keus maken tussen gel en schuim. Ik krijg van gel alleen maar uitslag.
Natuurlijk moet je eerst kiezen of je met een mesje (zie hierboven) of een Philips Architect scheerapperaat gaat scheren. Met het scheerapparaat kun je ook nat scheren. Voor mij is dat tocht uiteindelijk de meest bevredigende oplossing te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iig geen mesje.gewoon een scheerapparaat
14 jaar geleden
Goed scheren begint met eerst je gezicht te wassen
Breng dan de scheercrème aan. Laat de crème even rusten zodat de haartjes zacht worden. Gebruik voor het scheren ALTIJD een scherp en schoon scheermesje.
Was je gezicht na het scheren met koud water. Hierdoor sluit je de poriën en verwijder je haartjes en resten scheerzeep
Ik gebruik Gillete Fusion Power
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
philips coolskin scheerapparaat voor de beginnende scheerder en als je last van een gevoelige huid hebt . wel heeeel goed de scheerkoppen reinigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doet al jaren met het mes maar wel met scheerzeep en de kwast
Goed inzepen met warm water
P.s je kan het ook aan vader en of oon vragen

Toegevoegd na 1 uur:
oom en of neef moet het zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elektrisch geeft een prima resultaat.
nat-scheren, met een mesje in een houder schijnt soms een beter resultaat te geven.

kijk eens hoe een vriend/broer/oom/opa zich scheert
en even verder kijken....
kijk eens hier http://www.scherendeheren.net/allesoverscheren/tips/index.shtml
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je nog geen ervaring hebt met scheren zou ik beginnen met droog scheren. Dus gewoon een scheerapparaat gebruiken. Je hoeft helemaal geen dure te kopen, je hebt tegenwoordig van die heel eenvoudige electrische scheerapparaten voor de beginnende scheerder. Kijk wel even of je een stopcontact hebt in de badkamer want als je dat niet hebt moet je er eentje kopen met batterijen.