Zetten ze ook gelijk een ringetje als lip piercing?

Van de meeste mensen hoor ik dat je de eerste 6 weken een staafje moet dragen, maar ik wil eigenlijk gelijk een ringetje. Doen ze dat ook?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Het beste antwoord

Als jij dat per se wilt, maar met een staafje is beter. Een staafje is stabieler dan een ringetje, waardoor het minder beweegt en dus eerder geneest. Daarnaast mag je toch pas na 4-6 weken wisselen en loop je een behoorlijke tijd met een grote ring rond vanwege de zwelling. Een staafje steekt naar buiten uit en een ringetje flapt alle kanten uit als het te groot is.

En als die zwelling weg is kun je er toch altijd nog een ringetje inzetten?