Krimpt een trainingsbroek als je em voor t eerst wast?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
7.2K

Antwoorden (2)

Ligt eraan of het een broek is van polyester of katoen. Katoen kan al snel een beetje gaan krimpen. Polyester begint te krimpen bij 90 graden. Was hem daarom voor de zekerheid op 30 graden. Je moet je broek immers toch wassen. Als je geen risico durft te nemen zou ik het je adviseren om het met de hand te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
- 66 % Polyamide
- 34 % Polyester

Nee, dat spulletje krimpt niet in de was.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat mag je wassen op 40 graden. Het droogt zeer snel en je hoeft het zelfs niet te strijken. Doe je dat toch, zet je strijkijzer dan op een lage temperatuur.