In België is een "vat" een verjaardagsfeest waar dan een "vat" bier besteld wordt. Welke kleren doe je voor zo'n gelegenheid aan?

Mijn broer is 40 jaar geworden en hij geeft zo'n vat. Er wordt dan vooral bier gedronken, hot-dogs gegeten enz...

Welke kledij past het best bij zo'n verjaardagsfeest van een vat? Ik heb bovendien weinig contact gehad in het verleden met mijn familie, dus ben ook verlegen. Wat doe ik daaraan? Dus welke kleren + wat te doen tegen verlegenheid bij verjaardagsfeest bij eigen broer ... ?

Wat is een stijlvolle pet dat ik kan dragen want ik zie dat zeer graag. Geef link op internet + tips voor kledij voor zo'n feest !!!! Ik woon in België, dus het moeten winkels in Belgie zijn aub !!!! Van harte dank !!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.6K

Het beste antwoord

Lijkt mij dat je daar gewoon terecht kunt in een spijkerbroek en een leuk shirt. Vooral niets te duurs/goeds gezien het bier en de hotdogs, kan er maar zo over heen gaan.

Een pet? ben je een man, dan vind ik altijd zoiets als op het plaatje leuk.

Je verlegenheid? Te beginnen bij de kleding, draag iets waar jij je lekker in voelt. Verder ben ik geen expert om daar iets over te zeggen want ik kan daar zel fook wel eens last van hebben. Maar wat mijn coach altijd zegt, loop recht op, schouders naar achteren, lach vriendelijk en probeer open te staan voor toenaderingen van anderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eindelijk een serieuze reactie, thx!!! wat bedoel je met het plaatje? zoals op je avatar bedoel je dat? met je antwoord ben ik al heel veel, dus een plusje van mij !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, was plaatje vergeten...
rebecca
14 jaar geleden
ik zou idd ook gewoon een spijkerbroek en een leuk shirt aan doen. zeker niet iets geks gaan huren of kopen dan voel je je alleen maar onzeker in
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeer coole pet - zou die ergens in belgie te koop zijn? msshien vind u een link op internet waar ik een mailtje naartoe kan sturen - zouden die in de c & a hebben? - het feest is al nu zaterdag 27 febr.
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben helaas niet zo goed in het vinden van winkels op internet. Ik weet dat ze hier in Nederland in allerlei winkels te koop zijn. C&A zou inderdaad heel goed kunnen!
Via een webwinkel nog bestellen zal lastig worden denk ik aangezien je toch meestal een levertijd van 1 a 2 dagen hebt. Succes en toch heel veel plezier op het feest!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OK, toch bedankt voor het meedenken en de link van de toffe pet

Andere antwoorden (2)

Ik zou zeggen: Een regen pak want het wordt zo te horen een feestje waar wel wat nattigheid te vinden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kleding die het best past bij zo'n vat is de kleding waar jij je comfortabel en lekker in voelt. Meestal een kekke spijkerbroek met een shirt en soort jasje/vest eroverheen (dus een extra laagje wat je een beschermt gevoel geeft).

En ja, wat doe je aan verlegenheid? Veel oefenen is mijn ervaring en uiteindelijk gaat het makkelijker. Openstaan voor anderen, zodanig dat je jezelf een beetje wegcijfert (voor je gevoel) is altijd goed. Je bent daarmee ook niet op jezelf gefocust maar op iets "externs" waardoor het zenuwachtige gevoel meer naar de achtergrond verdwijnt. Gevolg: je voelt je beter over jezelf waardoor het een volgende keer ietsje pietsje makkelijker gaat.

Een link voor een pet heb ik niet. Ik vind het petje wat er al staat leuk!
Bronnen: