is de site etemall.com betrouwbaar?

Ik bestelde hier geen product op en ineens krijg ik een mail dat ik schoenen heb besteld van 66 euro. Ik kan de bestelling niet cancelen, zeer frustrerend. Ik hoop op het terugkrijgen van mijn geld of het krijgen van het product.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
SimonV
10 jaar geleden
Je hebt niets besteld dus niets betaald, dus waarom niet gewoon de mail negeren?

Antwoorden (1)

1. Je hebt volgens hun iets besteld maar je hebt niks besteld, is er geld van je rekening?

Nee: email negeren, het is waarschijnlijk spam.

Ja: Ga naar de bank/creditcard maatschappij en blokeer de afschriften naar het bedrijf toe en vraag je geld terug bij de maatschapij/creditcard maatschappij (je bent verzekerd meestal voor zulke gevallen)

Toegevoegd na 1 minuut:
ik vond nog een link, misschien handig

http://www.scambook.com/report/view/99474/Abercrombie-and-Fitch-Complaint-99474-for-$80.00