Waar kan ik afgeprijsde Floris van Bommel schoenen (mannen) vinden?

Ik zoek al tijden mooie Floris van Bommel schoenen die zijn afgeprijsd. Maar normaal in de winkel verkopen ze al snel over de 200 euro. Is er ergens een outlet te vinden die mooie FvB-schoenen verkopen of is er een andere weg om de prijs omlaag te krijgen? Many thanx voor het antwoord! (eerste keer dat ik hier een vraag stel, ben benieuwd ;-) )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je alleen kans maakt als de uitverkoop er weer is.

Antwoorden (2)

denk niet dat je floris van bommel schoenen afgeprijsd of in een outlet kan vinden ,maar kijk eens bij de link als je op de schoen klikt zie waar je ze kan kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb bijna nieuwe Fb staan mtv 42 donkerbruin suede hoge sluiting