welke website kun je goede lange mouw tshirts of sweaters bedrukken?

welke website kan je een sweater of lange mouw tshirt bedrukken met goede kwaliteit, dus niet dat die met een wasbeurt al het opdruk weggaat.
graag niet te duur, en snelle verzending.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Als je op google zoekt dan kom je vanzelf uit bij drukkerijen en promotiesites bij jou in de buurt. Vroeger was het zo dat bedrukkingen inderdaad na een paar keer loslieten. De technieken en materialen zijn tegenwoordig echt dusdanig dat dat bijna niet meer het geval is. Wil je het zeker weten, dan kan je beter laten borduren. Ben je van plan om extra lange t-shirts te laten bedrukken? Kijk dan eens op http://shirtsofcotton.com/extra-lange-tshirts
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beste Tony,
Je zou een offerte kunnen opvragen bij http://www.workwear4all.nl .
Verkopen o.a. bedrijfskleding en werkschoenen, bedrukken en borduren ook polo's, sweaters en t-shirts.