Waar kan ik gratis parfum monsters/testers aanvragen ?

Toegevoegd na 13 minuten:
Zijn er geen websites waar je een parfum monster/tester gratis aan kunt vragen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
7.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(parfum)monsters zijn geconcentreerder dan het product dat in de normale verpakking wordt verkocht. Dit om mensen op het verkeerde been te zetten. Bron: een drogist.
Rieneke1
14 jaar geleden
je krijgt niet zo'n klein glazen buisje, maar een piepklein stukje doek, voor eenmalig gebruik dus.
voordat je je er teveel van voorstelt.

Antwoorden (7)

Je zou het kunnen proberen in drogisterijen?
Als jong meisje deed ik di altijd en dat luktte weet niet of ze daar nu nog steeds zo makkelijk in zijn.
verder zou ik het niet weten. Je krijgt ze altijd wel gratis bij aankoop van een geurtje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is zo. Douglas geeft ze altijd als je het vraagt. +
Je kan het proberen bij het bedrijf zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op gratiz,nl, kun je zoeken of er ook parfum monsters tussen zitten. Verder kan je op site's zoeken, van verschillende merken, soms kan je daar ook een monster aanvragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yves Rocher heeft altijd veel gratis monstertjes bij de bestellingen. Bestellingen mag je terugsturen, monstertjes en gratis kadootjes mag je houden. Lees wel goed de voorwaarden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bij Douglas een monster vraagt, krijg je het altijd.

Via web-sites zou ik het niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een bepaalde geur graag wil hebben kun je het ook proberen via de officiële site, daar staat vaak iets van "bestel tester", komt ook gewoon goed optijd aan, maakt niet uit of het een internationale site is.