Is er een truc om snel van de chloorlucht aan me handen af te komen? Na ik de wcs in de kroeg heb gepoetst ruiken ze telkens uren naar chloor.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
22.5K

Het beste antwoord

Even inwrijven met tandpasta en daarna afspoelen met lauw water (eventueel met zeep)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jazeker, handschoenen dragen! Nooit meer last van chloorlucht en je handen blijven mooier omdat ze niet uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chloorlucht aan je handen verdwijnt door ze te wassen met water en citroensap of azijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een potje tijm bij de hand hebben, of rozemarijn, stukje afhalen, en door je handen wrijven, rozemarijn is erg sterk,overheerst de chloor wel.
En je handen lijden er niks van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wassen met citroen of met zout