Waarom knipt iemand met lange haren haar haar niet kort?

Elke keer als ik kim hollander op tv zie,slaat zij altijd met haar hoofd.Natuurlijk om haar haren uit het gezicht te slaan.Maar ik vraag me dan af,als je daar zoveel last van hebt,waarom dan lange haren?Zoals kim hollander met haar hoofd slaat,moet ze er toch wel extreem veel last van hebben.Lelijker kan ze daardoor niet worden,lijkt me.

Toegevoegd na 2 uur:
Voordat jullie deze vraag beantwoorden...deze vraag is sarcartisch bedoeld hoor.Ik weet ook wel dat ze dat doet om op te vallen,zoals alles wat ze doet om op te vallen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan er ook niks aan doen maar in zeer veel gevallen vind ik kort haar (bv stekels) bij een vrouw echt enorm lelijk gewoon en helemaal als het ook nog eens rood is geverft.
Niks vrouwelijks aan. Sorry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit je weer naar Spuiten en Slikken te kijken? Kimmetje loopt gewoon een beetje te draaikonten, maar dan met haar haar. Ze denkt dat de rest van de wereld dat erotisch vindt!

Het beste antwoord

Grappig dat je deze vraag stelt.

De laatste keer dat ik haar op tv zag, viel me op dat zij een speciale 'hair flip lok' heeft...

Moet je maar eens opletten. Haar haar is mooi symmetrisch geknipt, met pony, maar één lok aan de rechterkant (voor de kijkers links) is lang en valt precies zo dat hij steeds voor haar gezicht terecht komt. Zodat ze die steeds uit haar gezicht 'moet' vegen, wat veel mannen een sexy gebaartje vinden.

Hoe nep wil je het hebben :-/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij deze nepdame is dat absoluut niet sexy,zoals er helemaal niks sexy aan kim h. is.Ik vind haar een irritante vrouw die zich aanstelt.De films van haar zijn ook nog eens waardeloos,hahaha.Is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Andere antwoorden (12)

Lang haar word als schoonheidsideaal gezien door sommige vrouwen. een beetje last daarvan hebben, hebben ze er dan misschien wel voor over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lange haren staan mooi in veel gevallen. Kort haar staat bijvoorbeeld niet.
Maar ook associatie met sexy en charmant zijn niet verkeerd. (Exc. Kim Holland)

Dus waarom kort maken als lang haar mooi(er) staat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het zwaaien met haar hoofd een andere functie heeft dan het haar uit het gezicht slaan.
Het zal meer met verleidingsgedrag te maken hebben. En het zal wel werken, anders zou ze wel iets anders doen. Ze moet het tenslotte hebben van de verleiding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha ha! Gekke vraag maar toch een goeie!

Haar is een soort sieraad, een pronkstuk.
Het is ook lekker warm in je nek, maar daarvoor hoeft het niet heel erg lang te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie mooi wil zijn moet pijn leiden :P.

Als zij het nu mooi vind. Dan heb je het er voor over.
Ik ben me haar ook aan 't laten groeien. Heb er soms ook last van nu... Maar ik vind het gewoon leuk en mooi (al ben ik dan een jongen), maar het is niet altijd ideaal..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja tot hoe lang laat je het groeien als ik mag vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag je ;-) Denk tot op (of net over) m'n schouders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke dank je :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;)
Lang haar is een sieraad voor de vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje Doepie (erg leuke 'naam' trouwens)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet altijd hoor. Heb heel lang lang haar gehad tot ik een goede kapper vond die me deed inzien dat een vrouw er niet per definitie mooier van wordt. Sinds ik kort haar heb, heb ik ook veel meer sjans...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg ook niet dat alle korte kapsels lelijk zijn, nee bij sommige mensen vind ik het zelfs veel beter staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Koolwitje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje Danielle.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja precies
vandaar de uitspraak gooi je haar los maak me gek haha
ik heb me haar voor paar jaar terug af moeten knippen ofwel opscheren doordat kutje van de kapsalon vloeistof niet genoeg verdund had. ik heb me half jaar rot geschaamt en zeker weet dat ik geen man wil zijn hahah
Waarom trek ik een groene trui aan? Je doet het of je doet het niet > of je er last van hebt is een subjectief verhaal. Ze zou er een elastiek in kunnen doen, maar op TV heeft ze waarschijnlijk een reputatie hoog te houden. Haar lange haar is denk ik een herkenning, een keurmerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat een jonge vrouw een man moet aantrekken om zich voort te planten en lang haar trekt mannen aan ..maar èèns dat ze getrouwd zijn en kinderen hebben knipt de vrouw meestal haar haren kort om minder op te vallen omdat ze niet meer op zoek is naar een man.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet iedereen wil er hetzelfde uitzien. Door het verschil in kapsels hebben we gelukkig de keus. Lang verzorgd haar kan erg mooi en sexy zijn. Ik heb ze nog niet zo lang geleden ook kort laten knippen en niet omdat ik er extreem veel last van zou hebben. Onbdanks dat ik er geen moment spijt van heb kan ik ze nu niet meer zo goed leuk opsteken of allerlei andere creaties met m'n haar maken. En kort haar is koud ben ik achter gekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1! Ja lijkt mij ook koud haha
wie mooi wil zijn moet pijn lijden, of in dit geval... wennen aan die irritante haren in de ogen!

Ik zit hier nu ook met een halve pony in mijn ogen, voelt irritant, ziet er leuk uit. No pain, no gain.

In ieder geval, goede vraag want ik weet niet waarom ik dit mijzelf aan doe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lang haar word ook wel staat ook wel voor vruchtbaarheid wat aantrekkelijk is. Onderzoeken hebben bewezen dat lang blond haar bij vrouwen als het ,eest vruchtbaarst worden gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens fotoshoppen met kort haar ?