waar kan ik rode airmax 1 kopen ?

hey,

ik zoek rode air max 1 met een wit nike teken. nou ben ik wel de bordeaux rode tegen gekomen maar ik zoek fel rode. ik heb echt overal gezocht maar kan ze nergens vinden. en op nike id zelf maken vind ik veel te duur (zeker omdat rood niet heel exclusief is)
wie o wie weet waar ik fel rode air max 1 met wit nike teken en witte zool kan kopen?

ik heb een foto erbij gezet, ongeveer dat soort zoek ik

bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al bij footlocker gekeken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja :( ....
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik denk echt dat je op Nike id terecht komt, €170,-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is zo duur...

Antwoorden (1)

Je kan ze via een officiële Nike site bestellen en eventueel je naam in laten borduren en andere manieren personificiren etc.. In Newcastle, Engeland is er ook een Nike factory store