Wat is een slim boot leg, en wat is slim leg?

Ik begrijp trouwens helemaal niets van die legs...Ik heb maat 52/54, welke zou dan het geschikst voor mij zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
slim leg, betekend slank been.

Het beste antwoord

Een slim boot leg broek, is een strakke broek met onderaan iets wijduitlopend, zodat je de broek over laarzen kunt dragen. Bij maat 52/54 is maat XXL geschikt, als dat je vraag is.

Toegevoegd na 15 minuten:
Slim leg, is helemaal strak, ook onderaan de pijpen, je laars past dus niet onder de broek.