Wat betekenen deze tekens op ring?

Het is een gouden ring met briljant aan de andere kant staat nog een 3.
Is het de maker ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb het opgezocht, en het is inderdaad de maker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, het is de maker. Mijn ouders hebben ook zo'n ring
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zitten daar de zelfde merkje in als die van mij ?
dan kan je je ouders misschien vragen waar en wie het heeft gemaakt.
BVD
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is de zelfde alleen iets meer zilver. De maker weten ze niet omdat ze mijn vader (diegene die haar gevraagd heeft) van iemand heeft gekregen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En het zelfde merkje :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Merkje D kan ik niet vinden als ik het goed heb staat er IEFHIF merkje merkje met 538 en dan een merkje JR 4 de laatste is dat het kenmerk zeg maar van de maker en is dat ergens terug te vinden een gilde of zoiets.
BVD