kan het kwaad als je na het inslikken van het bolletje van een piercing het staafje laat zitten?

Toegevoegd na 5 minuten:
Een vriendin van mij heeft een tongpiercing maar nu heeft ze het balletje tijdens het eten ingeslikt en nu wil ik dus weten of het kwaad kan als ze het staafje laat zitten.
Graag zo snel mogelijk advies aub.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
4.7K

Het beste antwoord

Ze moet wel het staafje verwijderen, deze kan schade aan slokdarm en darmen veroorzaken...

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ze het staafje ook per ongeluk door slikt, daarom is het altijd verstandig een reserve piercing of balletjes in huis te hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Da kan minder kwaad, maar beter verwijderen...