Zijn Ugg's goedkoper in Australie?

Mijn ouders gaan binnenkort naar Australie. Ik vroeg me af of het merk Ugg daar goedkoper is dan in Nederland?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zodat ik ze iets mee kan laten nemen vanuit daar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
4.7K
bamibal
10 jaar geleden
Zou het prijsverschil opwegen tegen de moeite van het meezeulen van een grote schoenendoos?

Het beste antwoord

Nee, ze zijn niet goedkoper in Australie, en in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden komen ze daar ook niet vandaan. UGG Australia is een merk van de Amerikaanse schoeiselfabrikant Decker, en ze worden gemaakt in China (van Australisch schapenleer)

Mochten je ouders op enig moment naar Amerika gaan - daar zijn UGGs wel goedkoper dan hier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja over her algemeen wel. Ze worden daar gemaakt dus hoeft Australië geen import kosten te betalen. Daardoor zijn ze goedkoper in Australië.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou in Australie heb je niet de uggs zoals wij ze kennen het is een ander merk, en net iets anders.dus ik weet niet of je ze dan nog wil.