waar kan ik kleding inleveren tegen betaling?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi
vaak bij een 2de hands winkel. kun je de kleding brengen en dan beur je daar wel iets voor
succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En waarom denk jij dat jouw gedragen kleding nog iets waard is????
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, momopoyol, als je ziet hoe er hier gegraaid wordt tijdens kledingbeurzen, kun je daaruit concluderen dat gedragen kleding wel degelijk heel wat waard is!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
De vraagsteller heeft niet gezegd dat de kleding gedragen is.

Antwoorden (2)

Bij particuliere tweedehands kledingwinkeltjes lukt dat soms, maar in de meeste gevallen, krijg je een percentage achteraf, van de verkoopprijs en krijg je de niet verkochte artikelen terug. Soms gaan de niet verkochte kledingstukken ook naar een goed doel. Informeer eens bij dit soort winkeltjes in je woonomgeving.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een kledingbeurs.
Hier in de buurt zijn jaarlijks twee keer een kledingbeurs voor volwassenen (winterkleding en zomerkleding) en twee keer voor kinderen. Je kunt dan zelf de prijs van je kleding bepalen. Vaak wordt wel gecontroleerd of de kleding nog netjes is, heel en zonder vlekken. De kleding wordt verkocht op een bepaalde dag, en daarna kun je je ged ophalen, minus een percentage voor de organisatie, en je onverkochte kleding weer mee naar huis nemen. Soms is er een mogelijkheid om de onverkochte kleding te doneren voor een goed doel, stichting Dorkas bijvoorbeeld.