waar kan ik echt skinny jeans kopen voor mannen?

Ik ben al langer op zoek naar enorm strakke jeans voor mannen. Deze moeten ook op de onderbenen strak zitten, zoals de meeste damesbroeken en niet als de slim fit: strak boven maar los onder. Waar (in welke winkel of webshop) kan ik deze vinden.

Toegevoegd na 20 minuten:
Een merk is al voldoende

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit soort broeken zijn zeer slecht voor de vruchtbaarheid.
Gaat mode voor gezondheid???
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga zo n broek natuurlijk niet 24/7 aan doen, en ik zal er goed over nadenken bij de definitieve beslissing
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Strak bij de enkels is niet slecht voor de vruchtbaarheid. Bij het kruis wel inderdaad, maar daar wordt soms ook nog wel eens rekening mee gehouden.

Antwoorden (2)

In deze winkel vind je er een aantal, zoals deze:

Toegevoegd na 32 seconden:
http://www.aliexpress.com/item/newest-Autumn-elegant-men-s-pants-skinny-pants-fashion-slim-jeans/729793873.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Of deze (zelfde winkel) zit ook vrij strak: http://www.aliexpress.com/item/Skinny-jeans-for-men-Button-design-Cotton-polyester-Fashion-Korean-style-Casual-Drop-shipping-1-Piece/882137835.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De River Island heeft op dit moment sale, en enorm strakke herenskinny's voor vaak maar 18-20 euro!
Maar wees er wel snel bij, want na de sale schieten de prijzen helaas weer omhoog.