Is het ongezond voor vrouwen om erg strakke broeken te dragen ?

mbt irritatie, schimmelinfectie, ...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
4.4K

Het beste antwoord

op zich kan een strakke broek geen kwaad, maar de pasvorm moet goed zijn.
sommige broeken zitten te hoog in het kruis, waardoor de vagina geirriteerd kan raken, en zo vatbaarder is voor schimmels.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tnx

Andere antwoorden (5)

Lijkt mij niet als je zorgt dat je alles op tijd een goede wasbeurt geeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door hele strakke broeken kun je schimmelinfectie krijgen, dit door dat het gaat broeien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Het moet niet uitmaken, maar sommige mensen zijn gevoelig voor strakke broeken te dragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er word gezegd van wel (bewezen is t niet) de organen zouden nl.door de strakke broeken "opgepropt" worden. Schimmelinfecties kun je ook krygen zonder n strakke broek! Je daar nt elke dag met pure zeep wassen maar met ph neutrale zeep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je lichaam houd van lucht, niet van strak textiel en ook niet van zeep en cosmetica. Maar sommige mensen zijn niet zo gevoelig, of juist extreem gevoelig voor deze dingen, dus is het erg persoonlijk of het ongezond is een strakke broek te dragen.
Je merkt het wel na enkele dagen als je er gevoelig voor bent!