Vallen New Balance schoenen groot of klein?

Ik was van plan New Balance schoenen te kopen, maar ik lees verschillende verhalen over de maat.
Het gaat mij om het 420 model.
Normaal heb ik maat 39, kan iemand mij vertellen welke maat ik het beste kan nemen?
Misschien niet verkeerd om te vermelden dat ik erg smalle voeten heb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
12.6K

Het beste antwoord

Ik heb zelf wat bredere voeten en new balance schoenen vallen bij mij net een beetje krapjes in de breedte, niet hinderlijk overigens. Ik denk dat je het beste je eigen maat kan nemen, maar ik denk dat het beter is om ze eerst even te passen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Ik heb gehoord dat ze erg klein vallen dus als ik jouw was zou ik maatje 40 nemen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf ik afgelopen de nijmeegse 4-daagse gelopen op new balance en heb ik twee maten groter genomen dan mijn andere 'normale'schoenen