waar kun je een goedkope pet kopen?

Ik wil graag zo'n NY pet kopen, maar die zijn best prijzig. Waar kun je een goedkope(re) kopen? Het mag ook een neppe zijn.

Groeten,
koekje1

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (2)

Je kan dat soort petten kopen bij de coolcat, ze zijn dan rond de €10 - €15 en je kan ze ook met printjes kopen. Een vriend van mij heeft er twee van de coolcat en ze zijn van best goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik ga eens kijken.
Volgens mij kun je zulke petten ook op Ebay kopen, vaak nog zonder verzendkosten.