Kun je geld verdienen met een shop in Spreadshirt?

Ik ken een aantal mensen die hun eigen kleding webshop hebben in spreadshirt, maar valt hier echt geld mee te verdienen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Het beste antwoord

Ja, natuurlijk valt hier geld mee te verdienen. Een t-shirt is een aandachtstrekker, kan reclame zijn voor je bedrijf, stichting of product. Maar kan ook aantonen dat je lid bent van een bepaalde club. Maar je kunt er ook mensen mee aan het lachen maken, de liefde verklaren of juist iets zeggen dat je niet mondeling durft of kan doen. Er zijn veel mensen die iets duidelijk willen maken op deze manier, dus er is geld in te verdienen. Maar je bedrijf moet wel aantrekkelijk op de markt worden gezet, je moet investeren, je moet het willen en kunnen, maar dan... als je doorzet zijn er veel kansen met een eigen bedrijfje, als je maar mensen naar je toe weet te trekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zijn er ook bedrijven die hetzelfde werken als spreadshirt alleen dan waar je de labels ook helemaal kunt aanpassen met bijv mijn logo ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat kan ook, als je premium lid wordt.
http://www.spreadshirt.nl/t-shirt-shop-openen-C5781
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
goed duidelijk antwoord