De site heeft een winkelzoeker; i kweet niet waar je woont, maar Amsterdam, Haarlem, Rotterdam zie ik voorbij komen. Vul je postcode in en je weet het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Vraagsteller woont in Drieborg, volgens het profiel. Dat had jij ook kunnen zien!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Altijd even aardig die Amadea.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ alleen bjvoorbeeld de outlet in Lelystad staat er niet bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Amadea: Volgens de moderatoren hoef je niks op te zoeken en zou zoiets in de vraag moeten staan als de vragensteller het relevant vindt zou hij//zij het moeten melden. Bovendien is het niet zeker dat de vragensteller het voor zichzelf vraagt en of hij misschien in een ander plaatst beter kan komen.