waar verkopen ze veel bh's in kleine cupmaten?

ik heb zelf maat 70aa en kan bijna nergens leuke bh's kopen. bij livera hebben ze wel leuke maar ze waren allemaal uitverkocht. weet iemand een winkel waar je leuke, en niet al te dure bh's koopt in kleine maten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kunnen ze niet bestellen dan? Hunkemoller doet dat altijd wel.Heb je ze in een paar dagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al bij H&M of New Yorker gekeken? Ik kan daar nooit bh's vinden ivm met een grote cupmaat.
Ritsuka
10 jaar geleden
Hema misschien?

Antwoorden (3)

Bij Hunkemöller kun je die kopen 13,95 euro, vanaf de maten AA65, AA70 en AA75.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hihi, ik heb ook zoiets, eigenlijk 75AA, maar 70A kan dan natuurlijk ook. (Komt qua cupmaat op hetzelfde neer namelijk). Gelukkig voor mij, want dat is de maat waar veel zaken tegenwoordig bij beginnen (lees: kleinste maat). In jouw geval zou dat een 65A worden en die hebben ze inderdaad lang niet overal.

Bij de speciaalzaken zoals Livera en Hunkemüller hebben ze wel kleinere maten, maar mijn ervaring is dat er weinig overblijft wanneer je echt zoekt naar die kleinere maatjes. Hema heeft ze wel, maar dan moet je bij de tienerafdeling zoeken en vind je gekleurde bh'tjes met een labeltje eraan met "my first bra". Ik weet niet hoe oud je bent, maar de bh's die je daar vindt zijn voor mij als volwassen vrouw zeg maar niet mijn stijl. In het 'gewone' assortiment hebben ze een heel enkele keer maten kleiner dan 70A, zo ook bij de V&D. Maar meestal hebben ze ze niet kleiner.

Via internet vond ik nog: http://www.dekleinebhshop.nl/index.php Ik heb even snel rondgekeken: niet al te goedkoop maar zeker bij de tienerafdeling ook niet de duurste (2 voor 25, 2 voor 40, die orde van grootte). Wehkamp heeft ze ook (http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingerie/bh/C21_1A3_A32/#&&KW8=&PRmin=5&KW1=&M=598&MK=&ML=&KW4=_&PRmax=90&KW9=&KW7=&SM=0&F=19_1_2_4_17_) o.a. van Hunkemüller een aantal hele goedkope (7 tot 10 euro per stuk, in allerlei kleuren). Kleding.nl (http://www.kleding.nl/beugel-bhs/maat.70AA/) ken ik persoonlijk niet als webshop, maar ook daar hebben ze jouw maat.

Over het algemeen zul je voor "goedkoop" in deze maat vooral op de tienerafdelingen uitkomen. Daar is zo'n maat namelijk vrij regulier, op de vrouwenafdeling is het specialistisch en dus duur. Maar ook als volwassen vrouw (nogmaals, weet je leeftijd niet en ben te lui om je profiel te checken tijdens het typen) kun je daar soms wel slagen, daarin is het een groot voordeel dat tieners er vaak vooral volwassen uit willen zien. Verder is het een kwestie van geluk hebben, en kun je denk ik het beste zoeken via internet omdat je anders vrij snel vijf winkels af hebt gezocht voordat je een keer slaagt. Maar dat kan ook aan mij liggen, zoals ik al zei: ik ben soms erg lui.

Je zou ook eens bij de HEMA een 70A kunnen kopen en kijken hoe die valt. Vooral bij een voorgevormde BH maakt het vaak niet zoveel uit als het niet helemaal aansluit, onder kleding zie je dat toch niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij H&M hebben ze deze!