Hoe moet je een kreukel blouse wassen ?

Hoe moet je een kreukel blouse wassen zonder dat de kreukels weggaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
8.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan nooit een probleem zijn al mijn gewone shirts worden altijd kreukelshirts.

Het beste antwoord

Het beste is om een kreukel-blouse na het wassen op te laten drogen helemaal in elkaar gedraaid met een elastiek eromheen. Het drogen duurt dan wel wat langer, maar als hij droog is, en je haalt het elastiek er weer af heb je een prachtig resultaat.

(Eventueel kun je het elastiek er in de wasmachine ook al omheen doen, en hem zo uit de was machine halen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Gewoon normaal wassen en vervolgens gewoon op het wasrekje leggen i.p.v. ophangen. Als het goed is blijven de kreukels erin zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kreukelblouse die niet gestreken hoeft te worden.
Na het wassen oprollen en zo laten drogen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon zoals je al je andere 'niet kreukel bloezen' ook zou wassen. De kunst zit hem in het verkreukeld laten drogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nat in de wasmachine laten zitten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
samen met bont of lichte was wassen en dan op een hangertje laten drogen....no problem..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prop de blouse in een oude vergiet voor het uitlekken en dan laten drogen op een handoek .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon wassen, ophangen, laten drogen niet strijken, na het drogen in elkaar draaien. In elkaar gedraaid houden tot je de blouse weer aantrekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na het wassen en centrifugeren de blouse in elkaar draaien en zo laten drogen.