Mijn zwembroek is na 2 keer zwemmen kapot kan ik teruggaan?

Het is een zwembroek gekocht bij Hugo Boss

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Natuurlijk kun je terug gaan.
Het beste is als je de bon nog hebt, maar als dat niet zo is, toch teruggaan, want een zwembroek koop je niet om maar twee keer in te zwemmen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hangt er van af of ze de schade als een fabricagefout erkennen of niet.
Je beschrijft hier niet over welk soort schade het gaat dus zal jij eerst voor jezelf dienen uit te maken of je de schade had kunnen voorkomen of niet.
Indien jij ervan overtuigd bent dat je de zwembroek gepast behandeld hebt dan is het wel degelijk de moeite waard om terug te gaan.

Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de zwembroek alleen voor zwemmen gebruikt is: ja. Dan beantwoordt het voorwerp niet aan de eisen die je er aan mag stellen.

Winkels kunnen lastig gaan doen bij oneigenlijk gebruik, namelijk bij het gebruik maken van waterglijbanen, waardoor de stof sneller slijt. Maar zelfs dan is twee keer erg vlug.