Hoe vouw ik een T-shirt in een leuke vorm?

Ik ga T-shirts geven aan iemand voor zijn verjaardag en het leek me leuk om deze dan in een bijzondere vorm te vouwen. Zijn daar manieren voor? bijvoorbeeld een bloem of een dier of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (1)

Vervang het woord T-shirt door "handdoek" en je vindt een heleboel sites waar je kan leren om een dier te vouwen van een lap.

In het buitenland zijn er zelfs kunstenaars die zich alleen met handdoeken vouwen bezig houden. Je kan er bijvoorbeeld hele leuke dieren van maken. Hieronder staan een aantal leuke filmpjes met handdoeken vouwen/knutselen.

http://www.joostlangeveldorigami.nl/zznedvideostowels.html