Waar vind je bh´s met een strakke onderwijdte?

Bij Sapph heb ik maat 70E en die bh's passen. Maar bij elk ander merk dat ik gepast heb, zitten bh's in de maten 70D, 70E en 70F me veels te ruim. Mijn borsten worden dan niet ondersteund maar puilen onder de bh uit. Ik ben 22 jaar en veel afgevallen na mijn pubertijd, en ik heb het idee dat mijn ribbenkast er ongeveer zo uit ziet: / \ .
Zijn er andere merken die me eventueel zouden kunnen passen?
Het liefst:
- niet te prijzig
- zonder push-up, maar met lichte padding
- normaal uitziend model met beugels.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
10 jaar geleden
laat je eens goed adviseren in een winkel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zal naar het buitenland moeten. Hier in nl hebben ze geen goede afwijkende maten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Balen... Ben je al ín een winkel geweest waar ze hebben gezegd dat ze je niet kunnen helpen? BH's kun je toch vaak het beste in een goede winkel kopen, veel vrouwen lopen met een verkeerde maat. Jij hebt blijkbaar wél een heel goed idee van wat je moet hebben, maar ik zou echt naar 1 of meerdere winkels gaan.

Het beste antwoord

Je kunt eens bij een lingeriewinkel gaan kijken, daar kunnen ze je goed helpen. Het verschilt inderdaad per BH hoe de pasvorm is. Ik denk niet dat het per se aan het merk ligt, wel hoe de verhouding in de BH is, maar ik denk dat je bij haast elk merk wel iets kan vinden dat goed zit.
Probeer eens een 65E, wanneer dat te krap is qua cup, probeer dan een 65F. Wanneer de BH onderaan/om je borstkas heen niet goed zit, pas dan het nummertje aan (lager getal is smallere onderkant). Wanneer de cup niet goed zit pas dan de letter aan (hogere letter is grotere cup).