Elke keer als ik mijn Vans schoenen draag, krijg ik na het uitdoen een rode jeukende vlek op mijn voeten, wat is de oorzaak hiervan ?

En wat kan ik er tegen doen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Op de foto lijkt de vlek niet zo rood, maar is het wel in werkelijkheid

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Als je de Vans met blote voeten draagt, dan is de aanbeveling om er sokken bij aan te doen. Er zijn van die korte sneakersokken.
Vermoedelijk zit er iets irriterends aan de binnenkant van de schoen. Bijvoorbeeld een harde kunststof naad. Voel de binnenkant van de schoen maar eens langs met je vingertoppen.
Als het sluiten van de schoen er niet door belemmerd wordt zou je ook een stuk leukoplast over die plek in de schoen kunnen plakken, waardoor het irriterende beschermd wordt.
Amadea